یـکــــ صــبــــــحِ بـــــــآرانــی ...

تلنگر کوچکی است باران، وقتی فراموش میکنیم آسمان کجاست ...

یـکــــ صــبــــــحِ بـــــــآرانــی ...

تلنگر کوچکی است باران، وقتی فراموش میکنیم آسمان کجاست ...

یـکــــ صــبــــــحِ بـــــــآرانــی ...

چـشـم هـآ رآ بآیـב شـسـتـــــــ
جـــــــورِ בیـگـــر بـآیـב בیـב ...
کــــــآرِ مــــآ نـــیـــســـتــــــــــ
شـنــــآســآیے رآزِ گـلِ ســـــرخ
کـــآرِ مـآ شـآیـב ایــלּ اسـتــــــــ
کــہ میـآלּـ گـلِ نیــلـــوفـر و قرלּ
پــــے آوازِ حــقــیــقـــتـــــــــــــ
بــבویــــم ...

مطالب پربحث‌تر

دلم گرفت ...

دوشنبه, ۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۱۶ ب.ظ

خود را شبی در آینه دیدم دلم گرفت

از فکر اینکه قد نکشیدم دلم گرفت

 

از فکر اینکه بال و پری داشتم ولی

بالاتر از خودم نپریدم دلم گرفت

 

از اینکه با تمام پس انداز عمر خود

حتی ستاره ای نخریدم دلم گرفت

 

کم کم به سطح آینه برف می نشست

دستی بر آن سپید کشیدم دلم گرفت

 

دنبال کودکی که در آن سوی برف بود

رفتم ولی به او نرسیدم دلم گرفت

 

نقاشی ام تمام شد و زنگ خانه خورد

من هیچ خانه ای نکشیدم دلم گرفت

 

شاعر کنار جو گذر عمر دید و من

خود را شبی در آینه دیدم دلم گرفت

 

از :سید مهدی نقبایی

  • بـــــآران (یک صبحِ بارانی ...)

نظرات  (۷)

تو کامنتای منم بود 
خیلی قشنگه
پاسخ:
از همون کامنتای خودت کپی کردم :دی
انتخاب رشته رو چه کردی؟
پاسخ:
درگیریم...
مرسی خخخ ذکر منبع مینمودی دوس جان 
منم درگیرم
پاسخ:
ذکر منبع واسه وقتیه که شاعرش خودت باشی:D
اسم شاعر زیرش درج شده است!

+هر کسی به نوعی درگیره :)))
سرقت کامنت در روز روشن! :)
.
کم کم بروی سطح آینه برف می نشست.

شبیه بیت معروف شهریار:
طفل بودم دزدکی پیر و علیلم ساختند....
.
بسیار عالی
پاسخ:
:)))
چه غمناک....

منم به شدت با انتخاب رشته درگیرم :|
پاسخ:
............
بار دوم بود که میخواندم
خیلی زیبا
انتخاب تان عالی!
پاسخ:
:-)
سلام خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی